Vikt

Ja jag var ju grymt taggad denna gången att gå ner i vikt! Gick upp 28kg med Enya, 30kg med Mio.. och nu har jag gått ner ca 22kg (inte vägt mig på 1v).. Har ju inte kunnat träna än men har ätit bra=),, visst har man syndat ibland men annars bara ätit bra och druckit sjuuukt mkt vatten om dagarna=) Så här kommer lite bilder=)
Gravvo!
1mån efter=)
2,5mån efter=)
3mån efter=)
Jag är grymt stolt! Att jag gått ner 22kg på 3mån!,, Visst maggen hänger och slänger men den tar ju längst tid plus lite träning som jag inte haft tid med! Men de kommer=)
  • Ska på bröllop på lördag för Linda & Jimmy <3,, men efter de på måndag blir de hård bantning igen,, skulle vilja gå ner lite till innan sommarn är här för att stanna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0