Jag älskar dig....

God eftermiddag!..
  • Hämtade lillen på dagis förut, så träffa jag en mamma vars son och Mio leker väldigt mycket på dagis de är bara han Simon och Moa som Mio pratar om här hemma.. Då fråga Simons mamma om jag hört vad killarna pratat om igår?
Nää sa jag vadå? Då hade tydligen Simon och Mio suttit i soffan på dagis så hade Simon sagt
*Mio, jag älskar dig!
*Näääää säger Mio
*joooo säger Simon
haha jag dog hur söta får man vara? Sen hade de suttit med huvudena emot varandra och pratat jätte länge=) goingar!
  • Nu drog Jerry och Mio iväg en snabbis,, En av Jerrys favvis affärer skall lägga ner,, Four Eleven så med sina små hundögon lyckades han övertala mig att få åka in och shoppa nåt,, för de hade 50% på allt=)
När han kommer hem så ska jag först ner och sola (måste bli brun till lördag=) sen hämta min fina tärn klänning som blivit uppsydd=)
  • Sjuk tur hade jag! Beställde ju klänningen när jag var höggravid så hade ju ingen anning om vilken storlek jag skulle ta,, men den gick precis igen! Puuuuh=)
De bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0