Wieehoo!!

Idag är de dags att äntligen fira min 25års dag=) Fy sjutton så kul=)..
 
  • Om 2timmar drar jag,, först ska jag inhandla lite mat och god dricka=),, Sen hämta några och sen bär de av till Mollösund=),, Som de ser ut nu ska de bara regna vid 15 där uppe sen bara vara molningt,, så ja hoppas på detta så vi kan sitta ute=)..
Ska bli grymt kul! Och jag kan sova hur länge jag vill imon=),, de är oxå ett plus haha..
 
  • Enya sov bra inatt,, hostade vid 3 men somna om,, men vakna sen vid 5.15 för mat.. Mio vakna som vanligt 5.40 grrr.. ska försöka köpa ännu mörkare gardiner hem för detta funkar inte är som en zooombie varje dag=) hehe..
Nää nu ska ja packa de sista=),, Bjuder på lite bilder från dagarna då jag inte kunnat ladda upp från mobilen?!
 
 
Enya tester en bumbo hos kompisen Oliver=)
 
 
Ute och går med morfar=)
 
 
Busar med morbror=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0