Vart e jag?

Shit jag ät verkligen skit trött idag! Och va inatt med,, jag vaknar nästan alltid till när Mio kommer in men inatt rev han ner allt på mitt nattduksbord (hans dricka står där) utan att jag vakna. Enya hade nog låtit läänge innan jag reagera inatt för hon låg tvärs över sängen men fötterna genom spjälen.. Jag är helt tung i huvvet idag..

Mio är inte på humör heller.. Han verkar jätte trött fast han sovit från 19.15-6.40 men han har gapat och skrikit hela morgonen.. Försöker få han att somna nu så får se om han är pigg sen..

Så ingen bra start på denna dagen, men då kan den la bara bli bättre? Eller?

Vi får se vad vi ska göra idag.. Om Mio blir gladare haha så drar vi kanske till Linda & Jimmy i eftermiddag. Vädret suger ju som vanligt..

2v kvar till Jerry har 5v leeedigt! Sjukt underbart=)

Och sen är de faktiskt 1v kvar tills vi firar 1årig bröllopsdag=) shit! Har de redan gått 1år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0