Uttråkad


Jag har gjort graviditetstest?
Ja, Många gånger=)
Jag tänker innan jag gör saker? nja,, ibland=)
Jag är envis? Fått höra de några gånger ja=)
Jag går efter utseendet på tjejer/killar? De är ju de första man ser så ja först, men sen innhållet=)

Jag skriver poesi? Nej
Jag är emot mobbning? Ja
Jag sover med lampan tänd? Nej
Jag snarkar? Nja, kan hända om ja är gör trött men inte regelbundet=)
Jag pratar i sömnen? Gjort nån enstaka gång
Jag är bra på matte? Hehe öö nää,, enda ämnet ja fick IG i=)
Jag har suttit i fyllecell? nej
Jag har fler än 3 prickar i polisprotokollet? har ingen prick
Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat? Ja
Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad? Hehe nää
Jag kan slicka mina egna bröstvårtor? Lämnar jag åt fantasin haha
Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning? Abosolut inte
Jag är bortskämd? Haha om jag är=)
Jag betalade min bil/ iPhone/ dator/ TV själv? Har delat allIt med Jerry
Jag har piercingar på andra ställen än öronen? naveln
Jag har tatuering/ar? ja, 16st
Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften? I början men sen näää
Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv? Ooo jaa
Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln? Beror på,, vardags kanske 2-5min fest kanske närmre 15min=)
Jag skriver fort på tangenterna? Japp
Jag är beroende av något? Redbull & Snus=) Nyttigt värre=)
Jag älskar mina föräldrar? Självklart <3
Jag läser? bloggar
Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag? Japp, ung och dum
Jag har bra självförtroende? Nej, men inte dåligt heller
Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt? Min riktiga mål vikt är -13kg just nu
Jag vill plastikoperera mig? Japp, har man fött två barn och gått upp 30kg per barn så vill man fixa ett och annat=)
Jag är teknisk? Ganska
Jag talar dialekt? Göteborska den mildare varianten=)
Jag hatar pizza? Öö nää
Jag hatar tacos? Nej
Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover? Nej
Jag har sett mina föräldrar ha sex? Nej
Jag har ofta huvudvärk? Nej
Jag är lättpåverkad? Av alkohol? ja=)
Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis? Haha, nää
Jag trivs hemma? Älskar området, men sen vi fick Enya vill jag inget hellre än att ha hus eller radhus nuuu
Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat? Nej
Jag har fler än 3 riktigt bra vänner? Japp
Jag har körkort? Ja
Jag har snusat/snusar? Snusar
Jag tränar? Inte nu, men har tränat mycket på gym och ska la sätta igång snart igen=)
Jag biter på naglarna? ja ibland

Jag rakar mig under armarna? haha ja
Jag rakar benen? det gör jag
Jag rakar mig på armarna? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0