Trött

God kväll..

Sjukt stolt är jag! Mio har inte nämnt nappen sen i morse. På dagis hade han bara frågat efter den när de va sovning men inget gnäll=) och han somna bra även ikväll=) underbart!

Eftermiddagen bestod av fika med jerrys syster Lovis och hennes kompis Angelica=) Mio showa som vanligt haha energi har han verkligen gott om=)

Egentligen måste jag åka och kolla knät känner att de verkligen inte är bra kan vara ledband, korsband eller minisken nåt är de i alla fall! Annars hade man ju blivit lite bättre.. Men jag är så trött idag att jag orkar verkligen inte. Jag kan ju gå så då får de vänta..

Ska nog lägga mig innan 21 idag i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååh va kul att kläderna äntligen passar :) jag vill klämma på bebis!! Nu är jag trött på sjukdomar!!!

2012-06-12 @ 20:51:52
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0