Suck pust och stånk och stön bläää

Japp,, 2012 börja la inte sådär super duper gött!,, Visst våran underbara dotter kom till världen men de är de enda bra som hänt än så länge (okej Linda erat bröllop med=) haha..
  • Vi började ju blanda i NAN i den mjökfria ersöttningen eftersom Enyas kräkningar inte stoppats av den ändå.. men efter bara en skopa börja hon kräkas ÄNNU MERA! men jag körde ändå ett helt dygn för att vara säker och katastrof! hon har spytt som en tok ännu mer än vanligt..
Så ringde barnmedicin igen,, och de sa att jag genast ska gå tillbaka till helt mjölkfritt,, så stånk! Vi ska köra mjölk fritt nu fram tills vi vart hos spec mage,, vilket jag inte vet när de är än,, kommer la ett brev nästa vecka!..
  • Mitt knä är oxå värre idag,, skit! jag orkar verkligen inte åka in,, men idag måste jag Jerry tjötar hål i huvvet på mig och jag känner själv att jag måste då ja inte ens kan sitta på golvet med de halv böjt,, skit skit,,
Jaja,, nog med beklagan för idag,, förhoppningsvis hehe,,
  • Nu sitter jag med blondering i håret,, har inte bestämt mig om jag ska gå all blonde eller bara slingor eller kanske göra de ultra rött men då måste ändå håret blekas.. Men de kommer ta sin tid när man är svart hårig=)
Sexy or what?! Älskar när tjejer lägger upp plut bilder på sig själva=) Lips to day for eller vad säger ni?
Idag har även Mios present från oss för att han slutat med nappen kommit.. Vi beställde nämligen en Woody docka han från toy story,, han älskar toy story=),, Så den står i hans rum nu,, jag vet nån som kommer bli heeelt tossig när han kommer hem idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0