Som vanligt

Som vanligt blev jag besviken på sjukvården fattar inte va de hittar sina läkare ibland?

För de första va han sjukt otrevlig! Han lyssnade inte klart på mig och blev typ sur när de kom fram att jag druckit alkohol när jag ramla! Som om de skulle spela nån roll nu?!

Han undersökte mig knappt och sa bara "du har fått kraftig smäll kanske inflammation de själv läker"

Så sa jag men de strålar ner i foten oxå här ich peka då blev han typ arg och sa "à men då slog du i foten då inte knät"

JOO men de gör ont i knät och foten de strålar ner över smal benet! Jävla pucko! Sa jag inte men jag tänkte hehe

Men han fortsatte på du teori "bara en kraftig smäll" yeye så precis när jag ska gå va han tvungen att påpeka mina skor!

"dom där skorna är inte bra att gå i om du har ont byt skor"

Idiot!

Visst kan de han säger stämma men han kunde la lyssnat på mig?! Känt lite på mig?! Nää de hade han inte tid med!

Nu ska jag sova!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad ja känner igen mig i det där. Här har du en till som inte tycker så värst bra om sjukvården här..

Jag fick en akut tid på vårdcentralen här för några år sen för jag hade så jäkla ont i bröstkorgen och låg i hög feber i över en vecka och kände mig mer död än levande.

Det första läkaren frågar mig var om jag hade drukigt alkohol.. Jag svarade honom att jo det händer väl, då säger han en utländsk läkare att inbland kommer man inte ihåg allt man gör på fyllan och jag kanske hade ramlat och slagit mig..

Ja höll fan på att slå till honom då, men gjorde självklart inte de utan sa ist att jag var rädd att det var nån propp eftersom min mor hade haft de.. Då skickade han mig till sjukhuset ist där dom efter prover och röntgen konstatera dubbelsidig lunginflammation + en spricka i revbenet pga min hosta!

Den första läkaren lyssna inte ens på mina lungor!



Inte konstigt att man blir less på sjukvården när dom behandlar en på det här sättet!



Jag hoppas att du blir bra i knät snart iaf! Annars så gå till en privat läkare, tio gånger bättre!

Kramis

2012-06-13 @ 22:33:01
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0