Snart

God förmiddag!
Dagen började 5.45 idag MEN Mio sov hela natten i sin säng=),, De har la hänt kanske 2-3ggr sen Enya kom så de var väldigt skönt ändå=)..
  • Enya vaknade till vid 2 inatt men ja sov vidare haha och ven hon till 3.30 så käka hon och sen vakna inte hon förens 7.30 så henne kan man inte klaga på=)
Försökte idag att sansa mig själv att inte skälla på Mio på morgonen men han retar mig asså,, är precis som han vill att jag ska skälla,, men de är la uppmärksamheten han vill åt.. men han får ju den hela tiden förutom när Enya äter, byter blöja, eller ta på kläder..
  • Men jag bet mig i tungan när han börjde kasta omkring saker m.m.. så ja hoppas verkligen han slutar med detta snart för de ser ut som andra världs kriget här efter varje morgon (när de är dagis då)..
Han har inte heller nämn nappen sen i tisdags förmiddag så kanon=),, Men har fortfarande lite svårt att koppla av vid somning,, men de blir väl snart bättre..
  • Barnmedicin ringde igår eftermiddag, de frågade om jag vill testa Neocate på Enya, de är den mildaste ersättningen som finns och innhåller inga mjölkprotoiner alls eller nåt sånt.. så var och hämtade den i morse.. Och nu fick hon en flaska med hälften althera hälften Neocate i.. och hör och häpna! En liten ynka spya kom efter ca 35 min!! Annars så spyr hon en gång efter hälften av flaskan, en gång direkt efter och sen ett antal ggr efter..vågar inte ropa hej än,, men de ser ljust ut=)
Goingen=)
Även beställt en ny skötväska idag=),, Eller den är en julklapp från mamma hehe.. De blev denna=)
Från Jollyroom
Så åker och hämtar den imon=).. Gillar att den ser ut som en riktigt najs väska istället för alla tråkiga skötväskor=),, Kan ju ha den som vanlig handväska med=)
  • Idag skulle egentligen Joline & Lotta komma på besök, Men Joline var tvungen att jobba så fick skjutas fram.. Men snart är de dags för min 25års fest=),, Så då träffas vi ju,, inte Lotta då tyvärr men i alla fall Joline=) Hoppas på fint väder så vi kan sitta ute och gotta oss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0