Slut i rutan

Vilken dag! Knappt hunnit sitta ner en sekund idag! Men vart en mysig dag=)

Jerry blev sämre under dan igen=( höll på att svimma när han borsta tänderna så han fick inta sin hörna i soffan igen=(

Enya blev oxå sämre under dagen=( så jag lämnade sjuklingarna hemma och åkte till Mios dagis. Enya sov hela eftermiddagen så va inte nåt problem för Jerry hehe

Åhh vilken stjärna jag har till son då! Äntligen stod han kvar framme med sin kompisar! Eller a sin bästis Simon! Vilket radar par asså! Man såg hu direkt vilka som var de "tuffa" killarna på hans avdelning! Haha

Mio sjöng högst haha såå go! Han va helt underbar! Kan tyvärr inte lägga upp filmer för är ju andra barn med på filmerna men vilken show=)

Efter uppvisningen så ville Mio och Simon leka lite så jag satt och tjöta med Simons mamma och pappa och vi bestämde att vi ska ses nästa vecka utanför dagis! De är tydligen mycket snack pm Mio av Simon hemma=) kul att de hittat varandra så=)

Sen var de dags för kalas för lillebror=) fullt ös medvetslös där med=) fick jätte god mat och tårta=)

Så nu somna Mio direkt när vi kom hem typ ich jag är helt slut i rutan! Blir bog sängen ganska omgående=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0