Sjuker

Japp, mannen kom hem dålig=( feber och helt färdig stackarn=( får hoppas att en god natts sömn gör han bättre!

Men innan de så blev de en sväng ute för mig och barnen.. Regnet hängde i luften men jag trodde inte de skulle börja direkt när vi kom utanför dörren haha vilket de GJORDE=( Mio hade jag förberett med regn kläder men jag äger inga! Måste fan köpa de nu asså..

Men 45min stod jag ut sen försökte jag förklara för Mio att mamma blir sjuk om hon blir blöt så till slut gick han med på att gå in haha

Imon är de full rulle för mig! Lämna lillen på dagis sen besiktiga den lilla bilen, sen ska Mio ha sommar avslutning och en kalas för lillebror! Så jag och barnen kommer nog va sjukt trött imon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0