Onsdag

God förmiddag!..
 
  • Inatt har båda barnen gråtit i sömnen? Why? Enya har gråtit från och till sen jag la mig, men vaknade inte för mat förens kl 4.30 så de var ju kanon,, men ändå?.. Mio kom även in vid 4.30 och låg då och gnydde han med?.. Han sov sig i alla fall igenom Jerrys klocka till hela 6.20 wiee sovmorgon eller?
Men fick en lugn morgon för en gångsskull=).. Först lite Barnen i Bullerbyn mys, sen ville han läsa bok! Hör och häpna! Inget "LEEEKA" utan läsa bok=),, Underbart!..
 
  • Enya fick jag väcka kl 8.. då de måste gå en stund mellan mat och bilfärd för annars spyr hon ner hela bilen,, men japp de gjorde hon ändå=(,, usch är så synd om henne att hon ska få ha de så här..
Är lite sugen för att testa ge henne lite gröt idag?.. Hmm får se.. Ska till BVC imon..
 
  • Idag ska jag faktiskt försöka låta hemmet vara,, visst de kliar i fingrarna skulle vilja skrubba alla köksluckor,, men jag behöver faktiskt slappa lite.. så får la se hur de går med den biten=)..
Upptäckte igår att Mios alla jeans börjar bli för korta.. men är i valet och kvalet att köpa? Tänk om sommarn kommer nu? Då har han ju ändå bara shorts?,, Men gör den de inte så måste han ju ha jeans haha,, svårt dilemma de där=)
 
 
Morgon mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0