Midsommar

Ja detta är nog första året de verkligen inte känts som midsommar överhuvudtaget hehe..

Men lite mys fick vi till.. Efter att båda barnen sovit tidig middag (med tanke på uppstigning redan kl 5.50) så åkte vi hem till min mamma och Ove.

Där åt vi lite midsommar mat och Mio kunde va ute lite. Men man märkte på hans humör att han inte va nöjd med livet just nu! Hehe dåligt tålamod osv..

Men de gick okej.. Hans ögon har blivit mycket bättre under dagen oxå men båda hostar än och snorar!

Enya sover och Jerry läser för Mio så han sover nog snart! Jag har öppnat min första öl. Folköl får de bli idag.. Ingen lust att dricka nåt starkare när man har 2 sjuka barn man vet aldrig va som kan hända då..

Men ikväll blir de FILMMYS haha Safe house heter filmen=)

Och jag ska få mumsa på mina efterlängtade Nachos med qucamole dipp=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0