Maraton

God kväll!
  • Blev ändrade planer idag,, Ilona mådde inte så bra, inte så konstigt när man bara har 1v kvar till beräknat hehe.. Så min söta syster Cassan kom och underhöll oss=)
Mio var så söt förut, När Mio kom hem från dagis så sov Enya, men när Enya vaknat kom han fram till henne
  • *Hej lillasyster, har du saknat mio?, Här får du kram,,, och puss, så nu ska jag hämta en leksak till dig*
Så sprang han iväg och hämta en liten nyckelpiga som Enya brukar leka med,, guuud va hjärtat smalt då kan jag lova=)
Mina!
Japp, till rubriken,, Enya har sovit maraton idag,, Hon vakna 6.20 somna vid 8.30 igen och sov till 11.40 sen somna hon igen vid 13.45 och sov till 16.. Sen stendäcka hon kl 18.. så får se hur tidigt vi får stiga upp imon..
  • Lite svårt att få in rutiner på den lilla,, hon får liksom hänga på bara.. Vissa dagar sover hon bara kortare pass då och då och vissa lite längre,, men idag va nog rekord haha.. Men men de blir väl så när man har 2=).. Rutiner kommer la sen,, vill faktiskt inte ha några riktigt fasta rutiner med Enya heller,, man blir så låst då på nåt sätt..
Ja, men ikväll då.. Cassan va här.. de va full rulle på Mio vi hade samling efter samling,, fick några riktigt goa klipp på han,, ska lägga upp dem sen=)
Myser med moster/gudmor (ni kan ju hoppa att titta på dockan i bakgrunden) hehe
Imon är de Fredag=) Jerry jobbar ändå till 19,, men får i alla fall kvällen med han=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0