Linda & Jimmy=)

God morgon!!
  • Vilken dag de va igår=).. De var ju som sagt Linda & Jimmys bröllopsdag=).. Den var helt perfekt (bortsett från slutet som vi kommer till) haha
Linda var såå vacker=).. Och återigen fick man bli stylad riktigt snyggt=).. Så nu är dem oxå ett gift gammalt par haha..
  • Maten var super god, massa roliga tal och ett bildspel som visades,, bla från svensexan och möhippan=)..
Kommer lägga upp bilder från både möhippan och bröllopet senare=)
  • Men såklart kan inte Melle Belle stå på bena!,, Jag och Linda gjorde en liten najs vurpa på dansgolvet.. Linda hamnade på mitt knä av nån konstig andledning och aa sen va de kört för Melle.. Jag försökte in i de sista,, de kändes inte så ont på kvällen då hade jag ju lite alkhol i kroppen...
Men i morse när jag vakna AJ!!,, Så fick ta fram kryckorna igen=(,, Men efter en värktablett har de börjat släppa lite och kan i alla fall ta mig fram haltandes,,,
  • Blir så trött på mig själv asså...
Men de va så värt de ändå för jag hade sååå kul=) Och Linda och Jimmy var såå fina=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0