Lekland

Hej!

Blev leklandet idag pga blåsten i morse med familjen Sandh=)

Men va super kul eller a barnen tyckte de i alla fall=) Men hände en liten grej, leklandet är så perfekt i storlek att vi kan låta barnen leka själva. Men helt plötsligt hör jag Mios skrik och ja va ju inte världens lättaste att hitta han men till slut hitta jag han gråtandes i ett rör av som svajade när man kryper i det. Mitt lilla hjärta satt i mitten och bara grät han va så rädd så jag fick krypa in och hämta han=( ja han mår va tuff men sånna grejer hatar han hehe sen gick han aldrig där igen hehe

Sen var de bara hem, Mio somna till slut på soffan och de va verkligen behövligt! Nu är han och Jerry ute och kör Bobby=)

Har planerat midsommar nu med=) blir nog Mollösund=) förhoppningsvis med Linda & Jimmy då.. Hoppas på najs väder bara=)

Och helgen där efter ska jag ju upp igen=) Fira min 25års dag som inte blev så firad pga graviditet och olycka! Men nu jäklar ska de firas med massa goa brudar=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0