Kalas

Många som fyller år i Juni=) Idag var vi och firade Thilda=) De blev grillning även idag.. Sjukt svårt att banta på sommarn haha inte för att kött är onyttigt men alla goda såser m.m=)

Av oss fick Thilda en klänning och typ en tunika. Hon älskar kläder den lilla damen tror hon bytte kläder 3gånger när vi var där hehe..

När de va dags för sång så tog Mio första tonen haha så go=) ingen annan satte ju igång så Mio tröttna la på att vänta hehe..

När vi väl kom hem sen insåg jag att jag glömt Enyas mat där!! Suck! Fick ett litet utbrott som min kära son sen härmade i 20 min! Haha

Tur va väl att vi hade lite av den mjölkfria kvar så hon fick ta den ikväll/natt och i mon bitti.. Den funkar men hon spyr lite mer av den bara men hon sover ju nu så då brukar hon inte spy..

Imon är de dags för ett litet kalas igen=) Jerrys morfar fyllde år i fredags så vi ska dit på fika..

Sen är de jobb för mig=) ska bli kul faktiskt.. Inte jobbat sen i september.

Kalas fina=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0