Dunder klumpen!

Ja får nog ta och döpa om mig! Inte mitt år i år känner jag haha! Benet är lite bättre nu men haltar som en stel pinne=( men hoppas bara de är en rejäl smäl som går över fort!
Babe fick ju hoppa in och jobba för mig idag=( segt för honom men han är min hjälte<3 jag hade sett fram emot att få jobba lite faktiskt komma iväg några timmar osv.. Men men kommer fler tillfällen för de!
Mio kom hem förut med! Hos mormor hade han "planterat blommor och ätit mat" haha going!
Nu är han och Jerry ute och kör Bobby car! Ska snart väcka lillan som sovit i 2tim så blir de ett bad för hennes del!
Ikväll blir de till att möla nachos och quacamole dipp och en film med min underbara gubbe!

Imon ska även lillan till barnmedicin igen. Nu har vi testat mjölkfritt i 2v jag tycker de har blivit lite bättre men inte mycket tyvärr hon spyr fortfarande varje timma fast inte lika mycket mängd. Så får se vad de säger imon. Även spännande och se vikten hon har ju börjat gå upp bra nu de senaste 2v så kanske är mjölkfritt vi får köra då... Men vi får se..

Kvälls vecka för Jerry med.. De är mindre kul! Bläää fast han är ledig onsdag=) de gillar vi=)

Börjat planera midsommar lite nu med inte långt kvar.. Har lite tankar på att dra upp till Mollösund faktiskt! Är de fint väder så är de så himla mysigt där upp på midsommar=)

We Will see we Will see...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0