Bumbooo

God kväll!

Tror barnen pratade med varandra ikväll om att de absolut inte vill att jag och Jerry ska ha nån egentid för de vill inte ha några syskon! Nää för här skulle de jobba sig med somningen båda två haha

Mio började tjöta om att jag skulle läsa 3 böcker istället för 2 men Nej de gör jag inte för då blir 3 till 4 osv den somna han och vakna hur många ggr som helst. Enya hon skrek som en tok för första gången på typ 2mån! Okej all credd till henne för hon brukar alltid somna kanon annars så visst kan hon få skrika nån kväll.. Men somnade till slut med hjälp av flaskan..

Japp.. Jag och Mio gav oss ut i regnet förut! Japp för som förälder finns de tydligen inga dåliga väder! Men till slut sa faktiskt Mio "mamma jäkla skit väder vi går hem" och ingen blev gladare ön jag=)

Han va lite piggare efter han sovit=) hoppas han är pigg imon nu bara! Hans hosta är jätte bra nu inte hostat nåt nu på kvällen=) så kan nog återgå till vanlig dos medicin imon=)

Imon ska jag åka och köpa en bumbo stol till Lill damen då hon har börjat älska att sitta! Babysittern duger inte hon ska sitta rakt upp haha så fick tag på en Begagnad med lek bord till för 300kr=)

Sen kanske Malin kommer pp besök med sin lilla Vera=) våra träffar har alltid blivit stoppade pga sjukdom så nu hoppas vi att barnen är pigga och glada imon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0