Besök

God förmiddag!

Japp dagen idag började 5.30 då Jerrys klocka ringde.. Suck! Men men bara slänga i sig massa kaffe och fram med lekmorsan inom sig!

Sen fick vi besök av Malin och hennes lilla Vera! Super söt liten krabat som kröp överallt och fick mig att inse att jag skälv snart kommer ha en krypandes krabat haha så måste nog tänka över barnsäkerhet ännu en gång i mitt liv=)

Dock behövde vi inte barnsäkra nåt för Mio bortsett från kontaktuttag, men däremot Mios alla små leksaker får man nog se upp med!

Men de var i alla fall super trevligt=) mio busade massa med lilla Vera=) undra om han kommer va lika snäll ner Enya försöker ta hans grejer haha=)

Nu sover båda barnen.. Skönt! Hemmet ser ut som en bomb slagit ner men får ta de sen för nu ska jag vila lite själv tänkte jag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0