4mån kontroll

God förmiddag!
 
Igår var överraskade jag och mina systrar min kära mamma=) Hon fyller år idag men ska spendera hela dagen med Cassandra på sjukhuset då hon opererat sig. Så vi tog ut mammsen på lite tapas middag igår=) Var väldigt roligt att bara vara vi 4=) och jäätte god mat=)
 
 
Idag var de oxå lite sovmorgon 6.10 i alla fall haha.. Lugn morgon idag med=) Skönt!
  • Efter jag lämnat lilleman var de dags för BVC med lilldamen,, 4mån kontroll=).. Hon väger nu 5940g och är 63cm lång=).. Hon har börjat följa sin kurva nu äntligen.. dock skiljer de hela 1400g mellan henne och Mio när han var 4mån haha..
 
Mio 4mån=)
 
 
Enya haha,, blev visst stor bild? jaja men man ser la liten skillnad=)
 
Vi pratade även om att Enya inte riktigt kan hålla huvvet själv än..Mio kunde ju de redan som 3mån då satt han redan i köksstol.. Men de var ingen fara så sätt.. Men de berode nog på att Enya är så lång och smal så hon har lite svårare att hitta balansen.. Mio var ju kort och tjock haha så han hade ju lite mer att sitta på=)
 
  • Sen är de dags för smakisar.. får se om de blir nåt idag.. ska hem till pappa med barnen efter dagis.. Annars får vi börja imon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0