Yr

God kväll..
 
  • Eftersom de inte längre går att blogga från mobilen blir de färre inlägg...
Japp.. Mådde piss idag med på morgonen.. Enya fick för sig att gå upp 5.30 idag med! Förstår inte för hon är svin trött, hon somna igen efter en timma och sov då 3,5 timmar,, ja låter henne ligga men till slut väcker hon ju hela huset med sitt nya "prat" så då får man ju gå upp.. Fast de va Jerry som gick upp med henne idag..
 
  • Låg på soffan typ hela förmiddan,, så fort jag skulle resa mig snurra de till och jag började kallsvettas.. Men Jerry måste ju jobba,, så fick lösa dagen i dag med att min syster och hennes pojkvän kom hit och lekte med Mio efter dagis..
Men Mio var gööör trött.. redan efter dagis,, trots att han sovit.. Han ville somna redan kl 17 och låg och sa att han va sjuk och ville till doktorn,, lilla plutten=(..
 
  • Han var varm, men hade svårt att avgöra om de är feber eller bara denna sjuka värme som vart idag,, får ju inte ta tempen på han så får väl se hur han är imon..
Så japp båda barnen somna ultra tidigt idag, för Enya sov bara 30min på eftermiddagen, brukar sova 1,5tim.. så hon somna kl 18 och Mio strax innan 19.. så japp,, blir sängen för mig inom 10min känner jag!
 
  • Jag har mått lite bättre nu på kvällen, men är ändå seg i kroppen och har huvudvärk=(..
Så jag hoppas verkligen jag får sova hyffsat inatt,, för sovmorgon blir de inte då Jerry eventuellt ska jobba över inatt och kan la inte sparka upp han kl 5.30 när han kommit hem vid 2-3 hehe...
 
  • Jerry köpte även en gåstol till Enya idag=) En begagnad,, kostar 600kr helt ny men fick en för 200kr=) Som hittat=) Dock är hon lite liten än,, men nu har vi i alla fall en=)
 
Imon ska jag försöka vila ännu mera,, känns som detta kan ha lite med utmattning att göra med.. jag har inte sovit en hel natt sen gud vet när, och vila har ju aldrig vart min starka sida, utan de är ju full fart jämt.. Lägenheten hade behövts sig en rejäl sanering,, men de får nog vänta.. 
 
  • Jerry går på semester på fredag i alla fall=),, 5v=) Dock ska jag in och jobba nästa vecka,, spara mamma dagar igen=),, 
Nää nu ropar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0