Tröttare kan ingen vara...

På order från lillasyster så får jag la ta mig ork att skriva lite.. Har hänt en del eller vi har gjort en del rättare sagt=) Förra helgen var jag nere i Varberg och firade Frida som fyllde 25år=) vi spelade kubb, såklart vann mitt lag om man ska gå efter reglerna=) hade skit kul i alla fall! På söndan körde vi upp lille man till Mollösund för att vi andra sedan skulle komma upp dan efter.. Så vi fick packa och fixa i lugn och ro=) Innan vi åkte upp blev de 5måb kontroll för lillan samt sprutor hon väger nu 6580g och 63cm lång=) så hon växer men ligger fortfarande 1,5kg efter brorsan hehe.. Sen spendera vi hela veckan i Mollösund=) fick kanon dagar så blev bad och sol=) vi passade även på att hå ut och äta när vi hade så många barnvakter=) så ena kvällen gick vi ut och käka med syster C och hennes kille Emil. Sen träffa vi på lite barndoms kompisar till mig så vi käka och drack gott och tog en liten mini ute kväll där=) nu har vi vart hemma i några dar. Enya har kinkat med allt de senaste dagarna, maten, sömnen vilö ingenting så vet inte om de är alla tänder eller någon rolig fas men glad är hon inte hehe.. Vi håller även på att göra Mio blöjfri. Försökte i Mollö men de var så mkt nytt och spännande där att han helt tappa fokus haha så gör ett nytt försök idag. Och går faktiskt ganska bra sagt till 2 av 4 ggr=) vi upptäckte även i Mollö att han fått ett fästning bett som vuxit eventuellt Borellia så nu får vi fajtas 3ggr pm dagen med pencillin=( mindre kul för lillen killen och för oss då vi måste hålla fast han=( hatar de men de är ju för hans bästa.. Idag står i alla fall grillning hos familjen Sandh på schemat=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0