Trött

Inte hunnit skriva vart fullt ös! Och sjuukt äckligt varm klibbigt väder! Blää känns som man går insmord men nån jäkla olja på kroppen eller nåt?! Men men, gårdagen! Först var jag och Mio ute och lekte med Noomi, Benjamin och Denise.. Men Mio va sjukt trött så fick gå in efter nån Tim eller två.. Båda barnen sten däcka.. Jerry jobbade sin sista dag igår=) så nu har han semester i 5v så jääääkla gött! Idag var de kaos här hemma på morgonen! Jag fattar inte va Mio får sin energi ifrån asså! Hoppade och studsa över allt rev fram allt m.m kaos!! Men sen åkte vi hem till mamma och Ove.. Mio hjälpte dem i trädgården och va ute jätte länge.. Nu är vi hemma i alla fall och skall väl spendera resten av dan hemma.. Ikväll ska Jerry på bio och jag är så sjuukt trött.. Fattar inte varför jag är så jäkla trött?! Fick ändå sov morgon till 7.30 idag och la mig 21 igår?! Enya vakna bara 1gång inatt så sova har jag ju fått? Men men blir väl sängen tidigt idag med Jerry är ju ändå borta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0