Städning

God morgon! Japp här har det städats sen kl 6 i morse=) är la lika bra att börja direkt när man redan är uppe. Ja de jag skrev igår, Mio verkar ha läst de för han testar oss verkligen idag. Eller nja han är sjukt trött! Jag kommer nog aldrig förstår varför de går upp så tidigt när de fortfarande är jätte trötta? Han har vart på skit humör hela morgonen ingenting är bra. Men jag har faktiskt hållt mig bra=) Som sagt försöker stor stöda här hemma.. Har dammat de mesta nu, har bara badrum kvar samt dammsugning och svabba golven kvar=) Sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på=) ska se till att lillkorven sover en ordentlig middag sen så han blir min lilla solstråle på eftermiddagen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0