Soool i sinne,, yee right=)

God förmiddag!
 
  • Hemsk natt,, eller hemsk,, störande haha.. Gick och la mig 20.15 Mio kom la in strax efter de, sen vakna Enya 23.45 för mat,, sen vakna Mio för dricka, sen vakna Enya igen kl 3, trodde hon va hungrig igen då, men icke,, hon låg och sjöng som sjutton i sängen i ca 20min för att sen somna om..
Sen vakna hon 5.30.. jag trodde då hon ville upp men väl uppe somna hon i min famn efter en flaska, men vakna när ja la ner henne och jag ville inte att hon skulle väcka Mio så vi gick upp!.. Mio sov 19.15-7=) Så de var sömn han behövde igår=) Han strålande som en sol när han skulle till dagis, idag var sista dan sen ska han ha "memester" som han säger=)
 
  • Ja mår lite bättre idag, men den lilla sömnen gör ju att jag är sönder trött=(.. Men men vilat på soffan nu hela förmiddan,, så ja orkar leka med Mio sen=).. Blir väl ut en sväng sen efter middan=)
Imon är det fredag=) Jerrys sista jobba dag=) UNDERBART!.. I helgen har vi nada planerat bortsett från att Jerry ska på bio med polarna på lördag kväll.. Hoppas på najs väder i alla fall=)
 
 

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

Han har diarrer och Ont, han har gjort alla möjliga tester men allt är bra. men vi ska pröva att vara utan mjölk produkter ett tag..

2012-07-05 @ 14:08:45
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: Michaela

Han har alltid haft konstig mage. Men när han för ca. 1år sedan började gnälla så blev det utredning...

Vi håller på än.

2012-07-06 @ 10:42:03
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: Michaela

Han har alltid haft konstig mage. Men när han för ca. 1år sedan började gnälla så blev det utredning...

Vi håller på än.

2012-07-06 @ 10:42:03
URL: http://www.majjssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0