Sjuk

God kväll!
 
  • Usch! När Enya vaknade inatt vid 3 kände ja mig helt yr, hade ont i halsen och va helt svimfärdig.. när hon sedan ville upp 5.30 mådde jag inte specillt bättre.. Mådde skit illa och halsen värkte..
Men lillan hade ju tid på Östra idag, så var ju bara att knapra Ipren och försökte dricka så mycket vatten som möjligt, för kan ju inte ändra den tiden när vi äntligen fått tiden,, och Jerry kunde inte åka själv då han inte vart med på Barnmedicin innan och vet allt m.m..
  • Så Jerry lämnade Mio på dagis sen blev de östra..
På östra gick vi återigen igenom allt om Enyas lilla liv i dessa 4,5mån,, Hon vägde nu 6kg exat så en liten vikt uppgång sen i torsdags=)..
 
  • Men läkarn trodde som mig att hon inte är mjölk allergiker.. hon har inga utslag, hon har inte ont m.m.m utan hon kräks bara.. men eftersom hon inte heller har ont och är vädligt nöjd för övrigt, så trodde han att de var en form av reflux.. 
Men istället för att proppa henne full med mediciner skall vi nu testa Enfamil, en ersättning som tjocknar i magen,, den innehåller mjölk oxå.. Den kommer hemskickad till oss i veckan.. 
 
  • Så vi ger detta ett försök.. Jag tror med på reflux, Mio hade ju en miladre variant så varför inte följa brosans fot spår=) hehe..
Har även märkt idag att Enyas första tand spruckit upp=).. utan minsta gnäll! De ni=) Ännu ett bevis på att tjejer har högre smärt gräns en killar haha=)..
 
  • Men för övrigt, jag mår skit.. Vet inte vad de kan va med mig, mår illa känner mig febrig,, låg och sov en stund förut men mådde mer illa efter typ.. Så idag ska ja lägga mig direkt när barnen somnat vilket ör typ nu,, GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: micaela

det är jobbigt med "sjuka" barn, Min son har haft problem med sin mage sen han va ca: 1 år,. dom vet inte vad felet är...

2012-07-04 @ 20:13:48
URL: http://www.majjssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0