Party party!

Shit asså! Märks att man börjar bli gammal haha,, är fortfarande trött från i lördags! Men oj vad kul vi hade!... Inte festat så hårt sen ja va ung haha.. 
 
  • I alla fall,, efter många om och men på vägen kom vi fram till Mollösund på eftermiddan i lördags.. De slutade regna precis när vi kom vilket var kanon=),, Alla var vrål hungriga så vi gjorde maten direkt=).. De blev såklart tacos haha..
De va varmt ute så vi satt ute,, Efter maten var de bara att sätta igång=).. Vi hade skit skoj! Spelade lite olika fråge spel och drack massa gott=)..
 
  • Vid 23.30 kände vi att de va dans dags,, så då gick vi 4steg åt höger och in på korgen=).. Och där hände de ena och de andra haha,, Vi craschade ett bröllop som var på över våningen,, dock gjorde vi bara så de blev lite mer party där uppe haha,, för de va vi som drog igång dansen=),, Sen var de en 79årig gubbe som va heeelt crazy som dansa loss med oss som sjutton=)
Kl 2 stängde krogen,, då gick vissa och la sig! Men inte hurt morsorna Jag, Martina, Danney=) Vi hade lite efterfest hos oss,, med mina kusiner m.m.. sjukt kul=),, Kl 5 hade jag tydligen gått och lagt mig! Shit vet inte när ja va uppe så sent sist!
 
  • Sjuuukt ball i alla fall! och detta måste vi ha en repris på nästa år haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0