Noo food!

God kväll. Jag förstår att man inte är speciellt hungrig i denna värmen. Men de sätter sina spår på min lilla grabb=( han har idag knappt ätit nåt.. Har serverat både frukost,lunch,fika,middag,kvällsmat och japp typ en sked eller bett av varje grej har han tagigt=( jag hade såklart inte serverat allt om han ätit.. Så även om han sov middag så visst lite gladare blev han ju men han va inte sig själv.. Får köpa hem lite yoghurt m.m så han i alla fall äter nåt.. Japp för övrigt idag då så åkte vi hem till min mamma på eftermiddan. Mio lekte i trädgården och Enya låg och mös i en liten "koja" som mamma byggt=) Nu gottar vi oss faktiskt med varsin kall öl=) imon ska jag jobba, ska ju jobba hela veckan.. Blandade känslor, gött att "komma iväg" lite, Goa pengar samt sparar mamma dagar. Men klart man hade viljat va hemma med Jerry. Men vi får ju ändå 4 hela Goa veckor sen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0