Jobbjobb

God kväll!.. Hann inte skriva nåt igår
 
  • Japp då har man jobbat två dagar=),, Och självklart skall barnen sova som gudar då haha,, Mio sov hela natten i sin säng mellan mån-sön och vakna 6.20 Enya sov till 7.30.. och idag vakna Mio vid 6.30 och Enya vid 7.30 igen,, Så Jerry har allt fått sov morgon om man kan kalla det de.. hehe
Sen är man ju ett jävla klant arsel,, funderar skarpt på om mitt balans sinne fått sig en smäll sen jag ramla när jag var gravid?,, Halkade idag på jobbet,, slog i armbågen och knät.. visst gjorde ont som satan men fortsatte jobba tills jag kände nåt kallt rinna ner längs armen..
 
  • När jag tittar ser jag först en skinn bit sticka upp bläää sen massa blod=(,, Då har jag skurit upp armbågen,, och eftersom skinnet är så tunnt där såg de riktigt läskigt ut.. Började må illa m.m.. Fick bra hjälp av arbetskamraterna som både tvättade och plåstrade om mitt sår..=)
Sen fortsatte jag jobba, men några timmar senare upptäckte jag att jag fortfarande blödde?,, Borde egentligen åkt till sjukan direkt då man måste sy inom 6timmar tydligen,, men  jag sket i de,, har inte tid med mer sjukbesök=),, haha,, Men åkte till apoteket där de sa att de måste tejpas,, så har fått armbågen tejpad nu i alla fall=)
 
  • Plus ett blått knä haha kan ju ändå vara lite glad att de inte är sommar väder för jag får ju blåa ben och knän stup i kvarten nu haha
Idag var båda barnen super trötta när jag kom hem, Mio hade ej sovit middag och Enya hade inte sovit färdigt när hon vakna till på eftermiddan,, så nu ligger båda och sover=)..
 
  • Är ganska slut i kroppen idag faktiskt,, mycket spring på jobbet,, men känns ändå skönt att röra lite på sig m.m..
Så 3dar kvar sen har jag och hjärtat hela 4 goa veckor ihop=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0