I morgon

God morgon!.
 
Usch! Lillan har åkt på en rejäl förkyldning igen!,, Hostan kom i
går kväll.. hon slutade verkligen inte, så vi fick ta upp henne, suga ut massa snor samt ge nässpray och en flaska,, då sov hon fram till kl 2,, sen från kl 2 har hon skrikit från och till hela natten, till kl 6,, då gick jag upp med henne,, Hon har kinkat med maten hela morgonen,, vi började fundera på öronen? Då hon vägrade äta om hon låg på vänster sidan men åt lite i alla fall när hon låg på höger?..
 
  • Gav i alla fall Alvedon för att testa, och hon somnade strax efter de,, så vi får väl se..
Vi ska ju till Astrid Lindgrens värld imon=) ,, är ju inget vi kan ställa in så lillan får honka bäst hon kan=(,, Men de har ju sjukhus i Småland med om de verkligen skulle krisa..
 
  • Så nu håller jag på att packa lite.. ska iväg sen och köpa färd godis och annat gott till imon kväll=).. 
Jag och hjärtat har börjat kolla på True blood,, Alla har ju verkligen hypat den,, men helt ärligt? Efter 4 avsnitt så fattar jag verkligen inte varför?,,, Dåliga skådisar? Parodi serie? Jag tordde den skulle vara lika bra som Twilight men detta känns ju fake?,, Skarsgård kom ju in nu i 4avsnittet,, vilket va lite ball,, men hela serien känns som "på skoj" typ.. Och den blonda tjejn usch!,, Nää får la ge de några avsnitt till nu när Skarsgård är med,, men än så länge suuuger den haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0