Blöjfri

God kväll! Shit vilket hagel vi fick förut! Jag överdriver inte när jag säger att de var typ stora stenar som föll från himmelen, helt sjukt! Men i alla fall, Mio var blöjfri idag. Gått riktigt bra faktiskt endast 3 olyckor=) så är grymt stolt! Gått över förväntan=) Han va så go när han fick blöjan nu till natten, så låg han i sängen och fråga "Vad ska jag säga nu om jag ska kissa?" haha sötnos! Idag annars så har Mios kompisar Benjamin och Noomi vart här=) En liten kul grej som hände innan de kom var att jag låste in mig själv på toan och kom inte ut! Mio och Jerry va ute och jag fast på dass haha Jerry svara inte heller när jag ringde men dök la upp 10min senare haha tur Enya sov=) Sen var vi hemma hos familjen Sandh och grillade=) hann precis äta klart innan nästa ultra skur kom! Man får vara snabb här i Sverige när man ska grilla=) haha Nu sover i alla fall barnen.. Jag har grym huvudvärk och är skit trött måste vara vädret asså?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0