Över

God kväll,,
 
Japp då var semestern över=(.. Första jobba dan för Jerry och kvälls vecka,, blää suger,, Men men pengarna måste ju in så.. 
 
  • Inte gjort så mycket idag alls,, Jerry och Mio var iväg en sväng i morse de kollade på cykel till Mio=) Han fyller ju 3år snart,, shit asså,, 3år!! Heelt sjukt va tiden går.. Men i alla fall,, tyckte de var på tiden att han får sig en riktig cykel=) 
Sen var mamma och syster C här en sväng..
 
  • Vi har nu bestämt oss för att barnen skall få dela rum så länge vi bor här.. Hoppas vi inte bor kvar allt för länge hehe men ändå.. Så barnen skall få vårt stora sovrum.. Mio blev jätte glad när vi berätta detta och han har även fått bestämma färgerna på väggarna.. På hans sida skall vi måla de grönt och på Enyas bestämde han lila=) Sötnosen!,, Blir nog perfekt tror jag=) Ska bli skönt att få ett "eget" sovrum igen asså=) haha..
Imon börjar Mio dagis igen=) Då skall han byta till 3-5åringarna=) ska bli spännade asså=).. Får även se hur de går med utan blöja på dagis haha.. Hemma går de kanon=) Några olyckor nån gång så som de ska vara i början, tex när han är gör trött kan de hända.. men annars går de kanon=)
 
  • Ska lägga mig tidigt ikväll känner jag.. Börja ju min hård bantning idag hehe,, så behöver sömn,, sömn=viktmiskning har jag läst=)
Bjuder på lite bilder från Enyas barnvälsignelse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0