Kräftor

God kväll!,, 
 
Igår började dagen sjukt segt.. men den slutade gör mysigt=),, De bestämdes att lille man skulle sova hos mamma igår kväll.. Så jag och hjärtat mös till de med kräftor=) Inte de billigaste men ibland för man lyxa till de=)
 
  • Mio var jätte duktig igår utan blöjan, kissade bara ner sig en gång. Och på kvällen när mamma satt på han natt blöjan hade han tom då sagt att han ville kissa på toan=)..
Idag har han klarat hela dan utan en enda olycka=),, Grymt stolt!.. 3dar tog de=).. Kommer garanterat komma olyckor men nu kan han hålla sig och han vet vad han ska göra osv=)
 
  • Idag åkte vi först och hämtade lille man, sen åkte vi till min farmor och farfar och fikade REJÄLT haha gamla kan verkligen bjuda på fika asså,, specillt min farmor och farfar=),, Men gott var det=)
Sen åkte vi hem så kom Mios bästis Simon från dagis hit med sin mamma, så vi var ute hela eftermiddagen och körde Bobby car=) haha
 
  • Så trötta barn idag=).. 
Är ganska seg själv idag med,, känns som jag är de för jämnan nu haha,, men men,, Imon skall Jerry vara borta hela dan, jag och barnen skall på kalas till lilla Savannha som fyller 2år=).. Yes,, thats it in my happy life!..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0