Fullt ös

Japp idag har de vart fullt ös hela dan! Var på kalas för söta Savannah som fyllde 2år=) Massa ballonger som Mio älskar! Jag är livrädd för ballonger haha japp de är sant jag hatar dem! Varför? Jo för jag är skotträdd! Mio fick inga på sitt 2års kalas pga detta.. Ja får panik men jag kanske måste försöka övervinna min rädsla då Mio tycker de är så himla roligt haha men vi får se=) Sen åkte vi hem, Jerry va ju chaffis för en svensexa idag så han var iväg en sväng och köpte sen med sig thaimat hem=) mm är så gott! Sen gick hela familjen Belin ut i solen=) Mötte upp Johan och barnen och lekte ute=) Imon har vi verkligen inget planerat! Känns såå jäkla skönt=) Och Mio har vart grymt duktig idag med utan blöjan=) ingen olycka=) På kalaset va han så rolig jag gick med han på toan och han skulle ja bajsa=) så kommer nån och rycker i handtaget då gapar Mio för full hals! "kom inte in jag bAjsar" haha trodde jag skulle dö men han är så charmig min lilla grabb=) Enya har idag tjuvstartat med en hel stor burk 6mån mat. Grönsaker och ris=) hon gapa som aldrig förr! Hon verkligen älskar mat till skillnad från Mio när han va liten. Vi fick truga och truga med han men denna dam gapar bara efter mera=) känns skit gött och kräkningarna blir mindre då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0