Frissa

God kväll! Sjukt konstigt väder idag,, har typ regnat hela dan och sen typ en gång i timma så blir de skyfall helt extreeeemt! Så fått vara en inne dag idag=( Men frisören blev de ju för Mio=) han va gör duktig och fick tom lite färg i håret haha goingen=) Gabban var oxå med så vi tog sen en fika i stan=) Imon ska vi ut till Hindås och leka med Mios tjej Alva=) haha japp han säger att de är hans tjej goingen=) Kommer säkert få mer känslor för lilla Hindås imon vi blir bara mer och mer sugna för varje gång vi åker dit.. Konstigt de där! Jag har alltid sett mig själv som en stads tjej.. Men de är väl barnen som påverkar än! Jag ser hur Mios trivs där ute och då trivs jag med=) Men men vi får se=) Mios nya frilla=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0