Framsteg

God kväll Regnig dag idag ja.. Ovanligt? Nää=) I morse kasta jag ut barn och man behövdes verkligen en rejäl städning här hemma. Inte grov städat på hela semestern men idag blev de en rejäl röjning=) och nu äntligen är även all tvätt äntligen tvättad=) Så nu kan jag koppla av hemma hehe..Fick sålt Enyas ena babysitter idag med=) Så får alla intjänade pengar eller à inte alla så åkte jag och Mio till Coop och handla lite gotta och nya filmer till han=) Denna veckan är min sista syndar vecka. Gav all vad bantning heter en rejäl paus under semestern för då ska man ju njuta=) Har ändå inte gått upp nåt utan faktiskt gått ner 1kg haha.. Men på måndag sätts de igång på allvar igen=) nu jäklar mitt mål är att gå ner till de jag vägde innan jag och Jerry gifte oss så de är ca 12kg kvar så heja mig! Enya har gjort lite framsteg idag=) suttit helt själv utan stöd i kortare stunder=) dock blir hon skit arg när hon inte når den leksak hon vill ha hehe.. Man märker verkligen frustrationen hos henne när hon inte kan ta sig efter Mio haha hon blir tokig när han lämnar rummet hon ska va där han är så är de bara=) Bestämd dam de där=) Kommer bli kul och se sen när hon kan krypa! mio kommer inte få en lugn stund haha. Ikväll blir de att synda med en chips påse och cola=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0