Första dan

God kväll..
 
Trötta barn idag,, Enya har bara sovit 40min pass idag så däcka redan kl 18.15,, Mio var heelt slut efter första dan på dagis så han somna 19.15 hehe.. 
 
  • Gick kanon på dagis idag=) Han trivdes med att vara med de stora barnen och hade sagt flera gånger under dagen *jag är en stor pojke nu* haha sötnöt.. Däremot hade kisseriet inte funkat=(.. Men de sa att han va inte ensam, de va många barn som slutat med blöja under sommarn och många av dem hade kissat ner sig, då de är så mycet nytt och massa lek m.m,, så är bara att köra på=)..
Enya fick sin nya gåstol idag=),, Hon älska den,, går inte så mkt än men blir några cm då och då haha.. 
 
  • Så idag har vi bara vart hemma efter dagis,, Mio var som sagt helt slut så vi har bara myst inne och på balkongen=).. 
En glädjade nyhet för mig är att jag redan gått ner 1,2kg haha på en dag=).. Väger mig vid samma tidpunkt varje dag (ca kl7) hehe,, Så heja mig 10,8kg kvar=) Kan tillägga att suget efter en macka med smält ost just nu är enormt=) haha men NEJ!,,=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0