Bokat

Halloj!

Ställde mig på vågen i morse igen och hade gått ner 1kg till=) så 2,2kg på 2dar snacka om att man blir taggad! Tjooohooo!

Bokat lokal till min lilla blivande 3åring idag=) Ska beställa hem lite söta inbjudnings kort ikväll=) fattar inte att han redan är 3år snart! Bara 4år kvar tills han börjar 1klass haha!

Enya har kinkat hela morgonen hon har verkligen sina dagar den där damen haha men nu sover hon igen.. Nu låter man la dum men längtar verkligen tills hon kan göra sig förstod! Allt blir så mycket enklare då men samtidigt vill man ju njuta av bebis tiden så länge de går haha.. Och de göra vi de glada dagarna=) haha..

Både Enya sov 12.5 Tim inatt och mio 11,5 så de va trötta inatt haha tänk om man själv kunde gå och lägga sig så tidigt så man är pigg?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hur gör du människa för att tappa kilon så snabbt? Vill också :) Bra kämpat!!

Svar: Just nu kör jag ett program från svenskt kosttillskott.. man kan göra olika men de är shakes man dricker då,, man kan byta ut 1-3måltider samt att man käkar fett förbrännings tabletter och omega3 tabletter.. de enda du behöver göra ut över det är att motionera mera,, gå ut och gå m.m.. Jag ville få mig en spark i röven haha så jag började stenhårt med att byta ut 3måltider,, så är därför jag gått ner så fort.. men läst massa om det och bara läst positivt.. man kan dricka dem hur länge man vill men man måste ju börja äta inom en snar framtid men då kan man ju ta en shake till frukost eller till mellan mål bara och äta nyttigt sen=)
Melissa

2012-08-15 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0