Uttråkad,,,

Dålig dag,, fast ändå inte så dålig som den kan vara,, hehe ryggen värker till tusen och jag liksom hasar mig fram på golvet när jag skall ta mig nånstans.. Däremot är inte psyket lika nera idag som de ananrs brukar vara när jag har så här ont och allt känns skit,, så de är ju positivt..
  • Jag har en fråga bara,, varför är de så olika?,, Tex jag då,, jag går upp ca 30kg (gjorde med Mio och lär göra med denna madonna med),, får bristningar till tusen, ont överallt (överdriver, men rygg,ben,rumpa,huvvud), får knapra järntabletter som de vore knark.. ja listan kan göras lång,,
Så finns de dom asen hehe förlåt men sant=),, Som typ går upp ca 10kg,, får bara en liten mage, inte ont nånstans, värdena är tipp topp,, Varför är de sån skillnad??
V 25 med fröken,, (är i v26 nu)
V 25 med Mio..
Är mindre med denna tösen i alla fall hehe,, Hela 3cm när bm mätte mig för 2v sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0