Usse lää lää lää

"Usse lää lää lää, usse lää lää lää" Kommer ur lillens mun stup i kvarten,, de började med julsånger i fredags på dagis. Förre året va de tipp tapp som gällde, men i år är de "Usse lää lää lää"=)
  • Nu är de i alla fall Jul i vårt hus (lägenhet),, Granen är ju inte uppe såklart men allt annat,, Tom bytt gardiner,, och hör och häpna jag har strukit dom!!
Mys på hög nivå idag=),, Dock verkar de som jag slängt alla värmeljus när jag haft nåt av mina rensar utbrott så måste köpa nya mon,, plus 2par till julgardiner, till Mios rum och vårt sovrum=)..
Och så här låg mina killar medans jag slet=),,
  • Nää Jerry satte faktiskt upp gardinerna,, är la ingen hit för mig att försöka ge mig på att klättra på stolar o ha mig med denna rygg som bara blir värre och värre=(,, Men men imon är de "bara" 100dagar kvar haha,, pepp pepp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0