Twilight,,,

God kväll! Kul att se att de redan dykt upp så många läsare=),, Ja som jag skrev i förra inlägget så har jag laddat ner den där iphone appen till mobilen, blogg.se,, men de går inte att ladda upp mina bilder?,, Plus att nr jag hade där man kunde mmsa in bilder till bloggen är borta? Så om nån vill tipsa mig så är jag tacksam=)
  • Idag var de Twilight dagen mohaha,, Riktig bra film,, men dock som många säger har de tagigt bort massa som fanns med i boken,, men men de kan ju kanske inte klämma in allt=(,, Men den va sjukt bra ändå=)
Eftersom vi gick på Bio redan kl 12 idag så har nästan hela dagen försvunnit hehe,, Men vi åkte och hämtade lilleman hos mormor sen åkte vi och köpte thaimat,, Mio åt sin första "köpta" thai rätt,, kyckling & grönsaker med sötsur sås=),, Och han älskade de,, mammas pojke=)
  • Nu läser Jerry natta saga för lillen,, sen är de bara att invänta Så mycket bättre,, som btw inte alls är lika bra i år=(,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0