Torsdag,,,

God förmiddag.. Inte mycket sömn inatt heller.. nu har den här "vakna 150ggr per natt" symtomen slagit in som gravid tror jag.. Ni vet "då kroppen ställer in sig på att bli mamma" yadayada jag är redan mamma kan jag inte få sova till mars?
  • Yeye,, Mio kom in inatt med,, är la i nån fas=),, Men gör inte så mycket när han bara kommer in,, bara mysigt att vakna till sen...
Idag jobbar Jerry bara till kl 21,, eftersom vi ska ha utbildning/möte på jobbet imon.. Så de blir ju lite trevligt att få ge han en godnatt puss ikväll=)..
  • Dock är han på sådär humör idag.. Vi har stött på vårt första problem som gifta den senaste tiden haha=).. Vi kommer inte överens om inredning! Och han ger sig fan inte heller,, De är la kvinnan som ska få inreda eller?
Han vill köpa ett stor fult jäkla bio hemma paket!,, Visst biohemma kan jag tänka mig,, men de ska fan inte se ut som nån ungkarls lya eller?,, Stora jäkla högtalare som tar upp halva vardagsrummet,, Usch och fy!
  • Och lampa kommer vi inte heller överens om,, åhh suck,, jaja han ger la sig till slut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0