Sjuk gubbe...

God förmiddag gott folk,,
  • Japp, min kära make är sjuk idag,, och ja kille och allt så är han VÄÄÄLDIGT sjuk,, nää men idag ser jag verkligen att han inte mår bra=(,,
När jag vakna för mitt nattliga toa besök inatt vid 3tiden, så är Jerry vaken?,, Då berättar han att han mått skit efter bion och mått så illa att han inte kunnat somna än!,, Han va helt genomsvettig stackarn=(,, Men efter att mammsen tvinga i han en tablett och vatten så somna han gott till slut..
  • Roligt de där att man som mamma/fru alltid ska behöva ta hand om de sjuka,, Men när jag är sjuk,, ja asså då tar ju Jerry hand om mig så sätt men just de där med att "drick nu vatten" "ta en ipren" m.m de tror jag aldrig Jerry sagt till mig haha..
Så nu ligger Jerry & sover, och jag slappar på soffan..
  • Var nere hos fastighetsskötarn förut och beställde ny spis, en med häll=) Wiee,, vi har ju nyrenoverat kök men spisen va en sån vanlig. Men nu har de ändrat så man kan få en häll spis för en liten krona extra i månaden och de vill vi såklart ha=)
Goaste pussgurkan i hela stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0