Mycket,,

Hej!, Suget kommer och går,, har vääldigt mycket att berätta så varför inte?,, Samtidigt som är jag är sjukt sugen att börja blogga om olika ämnen, saker m.m som jag under de senaste tiden bara börjat störa mig på rejält,, Men orkar man ta alla disskussioner som kommer uppstå?
Kan ju i alla fall sägen en sak,, De finns sjukt mycket olika folk och ibland undrar jag verkligen hur folk är funtade,,
  • Yaya jada jada,, Okej,, jag får la ta mig i kragen och börja blogga lite igen,, är ganska kul när man väl kommer igång=)..
Kan ge lite snabb info då sen sist,,
  • Yes den 2juli ringde klockorna,, jag och älsklingen gifte oss,, en utav de bästa dagarna i mitt liv och jag kan inte vara mer än lycklig över allt fint vi har=) (Kommer skriva ett mer detaljerat inlägg om detta)
Nästa nyhet då,, 2v innan bröllopet fick vi reda på att vi skulle bli 2barns föräldrar=) Inte helt planerat men inte helt oväntat heller,, Men vi blev super glada=),, Så fick smyg dricka alkohol fritt på bröllopet hehe=)
  • Är nu i v26 och BF datumet är damm ta ra damm den 29feb, skottårs dagen=) JIPPI! haha,, Blir billigt i alla fall=).. Och japp en liten tösa bit är de denna gången=)
Bjuder på en bröllops bild, så skriver jag mer ikväll eller kanske imon=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen tillbaka! Hoppas du stannar denna gången :)



Haha gud vad roligt! 2 veckor innan vårat bröllop fick vi veta att vi skulle ha barn också! Så fick också smygdricka alkoholfritt hela dagen och kvällen :-)



Vad roligt med en liten flicka denna gången! Hoppas allt är bra med er och så! Ni var verkligen superfina på kortet!

2011-11-17 @ 19:44:45
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Linda

Va roligt att du e tillbaka :) o stort grattis till både bröllop och liten i magen! :)

Säger som ovanstående, ni var jättefina på kortet!

Kram

2011-11-19 @ 16:24:06
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: melissam

Tack Linda=),, Såg att din blogg blivit lösen skyddad,, du kanske vill ge mig lösenordet=),, du kan maila de om du vill=) kram

2011-11-19 @ 18:06:08
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0