Inget namn,,

God kväll,,, har denna storm inte fått nåt namn än??,, Sjukt,, Jaja de blåser som sjutton,, men lite mysigt ändå,, Sitter här i min ensamhet med massa levande ljus och gottar mig,, Eller rättare sagt precis betalat alla räkningar,, vilket inte va så kul.. för sjukskriven blir man inte rik av direkt=(
  • Jaja,, inte hunnit skriva i helgen eller orkat,, för så ont som jag hade i fredags och igår går inte att beskriva,, Inte nog med ryggen,, men då skulle de bökas med sjukt jobbiga och ONDA sammandragningar,, de va inte kul.. Låg på soffan och knapra panodil, losec mups och fan o hans moster=(
Men lördan då,, På förmiddan kändes de helt okej,, så vi åkte ut en sväng,, blev IKEA för att hjälpa min pappa,,
Klart man ska få glass då=)
Vi tittat på lite nya möbler till vardagsrummet,, för vi har ju köpt ny soffa=) Wiee,, dock kommer den inte förens v4 men de ska bli så skönt!!,, Den vi har nu är så liten,, så räcker att vi bjuder hem ett par så får nån sitta på golvet,, men nu har vi köpt en stoooor soffa från Mio,,
Denna fast brun=) Modern living heter den,, åhh jag längtar=)
Nää men vi ska göra om massa hemma nu,, Vi har ju bara en 3a,, och trivs så bra här så då får vi knippsa och knoppsa för att vi ska får plats=) Men de blir nog bra,,
  • På Lördag eftermiddag/kväll,, kom Daniel med hans dotter Felicia hit,, och vi bakade lussekatter,, eller aa Jerry baka sen fick barnen göra några bullar=) haha.. Men de blev lika goda denna gången=)
Men bullarna är nästan slut redan haha,, Efter en advents fika hos Denise & Johan i morse så försvann typ hälften haha,,
  • Sen blev de advents middag hos min mamma,, Och nu sitter jag här i min ensamhet, för Jerry är på bio o Mio sover..
Ska se om jag kan knopa ihop ett bröllops inlägg innan mina ögonlock börjar darra=)..
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0