Filmer,,,

Passade på nu när Jerry var sjuk att hyra lite filmer,, Så igår såg vi på Braidsmaides, jag hade redan sätt den på Bio, men värd att se igen=)
  • Dock slår den ju inte Baksmällan,, Baksmällan 2 släpps ju imon så kanske skall hyra den då? hmm Nää de är nog en köpe film=)
Men a Braidsmaides, är verkligen en tjejfilm.. Jerry har inga problem med tjej filmer, men han sa att denna handla mycket om tjejers vänskap så den va väl sådär att se på som kille=),, Hehe men han skratta några gånger=)
Men grym tjejfilm=)
  • Idag har vi legat i soffan hela dan, (bortsett från när jag va hos sjukgymnasten då). Så blev Bad Teacher, med Cameron Diaz och Justin Timberlake.. Detta var Jerrys val=) Helt okej,, fast en B film asså,, va en sån du kan smsa och kolla fejjan samtidigt film typ.. Men lite små rolig var den allt..
  • Så ikväll återstår, Honey 2... Älskade första Honey, med Jessica Alba, men nu är de nån annan skådespelerska jag ej känner igen så vi får väl se..
Ska snart ge mig ut i regnet och hämta min lilla plutt också,, Usch vad de regnat idag asså=(,, Ska även hämta ut mina julgardiner som kommit=) Wieee,,,
Jerry mår lite bättre idag men har ändå legat mesta dels av dan i sängen=(,, Får se om han orkar gå imon,, Vill ju ha vårt köksbord med!!,, Ja kan ju inte hämta de själv=(,, Men den som väntar på nåt gott....

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi såg baksmällan 2 igår och ja höll på att kissa ner mig av skratt! Helt klart en rolig film, men den slår nog inte ettan :)



Kramis

2011-11-29 @ 16:16:21
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0