Fas nr 1090?

Japp,, jag skyller på faser, dem är dem bästa, han skriker för han är i en fas, han trotsar för han är i en fas, han äter inte för han är i en fas.. ojojoj så många faser de finns i ett barns liv=)
  • Nää men Mio har sen i hmm,, fredags börjat med att bara gå ur sängen?,, Vi läser nuför tiden natta saga, sen får han pussa sina fyra buddies, Harry, Alvin, Theodor & Simon godnatt och även vi får en puss och natti natti sen går vi ut.. Så brukar han somna efter 10-20min (då gör han ett visst läte)
Men sen i fredags har han börjat med att gå upp,, Han säger inget och gråter inte utan kommer baa upp?? Typ10ggr? Vi lägger bara in han igen,, men ändå? Whyy!,,?,,
  • Yeye,, är väl en fas mohaha,,
Full rulle imon,, först Utvecklingssamtal på dagis=),, Mio fick så mkt berömm sist och även Jag och Jerry som föräldrar fick beröm=),, Så detta ser jag fram emot.. Denna gången skall vi båda gå med=)..
  • Sen är de aktupunktur igen,, kära gode gud låt de hjälpa!,, Blir ju bara värre för varje vecka,,=(
Och sen möte på jobbet,, så kommer verkligen vara helt slut imon...
Så japp,, sängen tidigt idag,, Tänkte bara börja fila lite på Bröllops inlägget,, kanske är på tiden eller?
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0