Bless you

God kväll!
  • Min rygg har verkligen vart knas idag,, fick ont på ena sidan i morse, en helt anorlunda smärta.. och den har gjort att de gör skit ont bara ja typ böjer ryggen fram nån cm?..
Eftersom jag ändå skulle till aktupunkturen så fråga jag ju henne, men hon hade ingen bra svar,, Vi får väl se om de går över,, i alla fall den smärtan..
  • Angående rubriken så sa Mio nåt ball i morse, Vi sitter och käkar frukost, så nyser han och säger "Bless you". Både jag och Jerry titta på varandra? Öö va? Så har vi aldrig sagt utan vi har sagt prosit som Mio brukar säga.. Men han sa "Bless you" sen typ dog vi av skratt.. Va sjutton kan ungen fått de ifrån?
Goaste killen i världen!
  • Sen måste jag börja uppdatera mina kunskaper inom julsång.. Jag och Mio satt och sjöng En sockerbagare och jag sjöng;
-Är man snäller så kan man få, en liten kaka att smaka på.
Mio utrbister, NEJ MAMMA,, -Stygger så gå
Haha,, Bra att han har koll mitt hjärta=)
  • Längtar till helgen då blir de julmys=),, På fredag är de först PARYT!! Wiee haha,, Denise fyller år imon och ska firas på fredag.. På lördag ska vi på jul på Liseberg=).. Sen skall vi klämma in lite julbak av vörtbröd och lussebullar också=),, Jerry bakar de godaste brödet och lussebullar mmm mkt godare än i affären=)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0