Aj

God morgon,, inatt va ingen lätt natt,, vakna för minsa rörelse pga onda rygg=(,, Julpyntandet tog ut sin rätt om man säger så hehe.. men mysigt blidde de=)
  • Hade ju foglossning med Mio med men de var bara de sista veckorna, så att få de så tidigt som jag fick nu (v16) kom som en chock=(,, Men men tur att de kommer nåt fint ut av det i alla fall=)
Mio som nyfödd=)
När jag har som ondast brukar jag titta på alla bebis bilder på Mio för att ge mig själv lite pepp=)..
  • Jaja nog om min onda rygg.. Mio är inne i nån sovfas nu,, inte mig emot haha sov 12tim igår natt och 11,5tim inatt (fick väcka han då det är dagis idag).. Plus att han sov en hel timme igår på dagen, han sover inte nu förtiden oftast annars,, så ja de är la nån växtfas eller liknande=)..
Annars är de måndag idag ja,, Jerry jobbar sent=(,, De värsta veckorna just nu.. Dock slutar han tidigare på torsdag och på fredag ska vi ha utbildning på jobbet och möte så då är de 8-14 som gäller,, och även lilla jag kan vara med=)..
Nu en latte och njuta av tystnaden en stund på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0